viernes, 9 de enero de 2015

PRESENTACIÓN DE ÓSCAR

Óla son Óscar C.L e estudo PDC de 1º curso.
Principalmente estou cursando esta modalidade pedagóxica porque crin que sería a mellor maneira  de conseguir formarme adquirindo os máximos coñecementos, pero explicados doutra maneira.
As miñas expectativas nesta modalidade son titular cuns coñecementos o máis variados posibles  e na maior cantidade posible.
Gustame aprender aínda que me desagrada facelo utilizando  ferramentas de internet porque, aínda que tes multiples posibilidades e máis recursos ao teu alcance, non me logro desenvolver tan ben nin da mesma maneira que por outros métodos. 
Finalmente, despídome crendo que dei a miña opinión máis sincera con respecto ás cuestións que me foron plantexadas.


ESTA DEDICADA AS 6 HORAS QUE ME PASO POLA SEMANA NA AULA

No hay comentarios:

Publicar un comentario